הובלות

הובלות בבני עטרות | הובלות מסביב לשעון

שירותי הובלות נדרשים בכל בני עטרותי הארץ ומתבצעים עבור לקוחות מגוונים. חברה מקצועית מספקת שירותי הובלות בבני עטרות ובכל גוש דן. לחברה צי משאיות וטנדרים שבנוי להובלות של תכולות דירה ענקיות, וכן, להובלות צנועות של פריטים בודדים. התעריף משתנה ממשימה אחת לשנייה ותלוי בכמות  הפריטים, בהיקף העבודה, במרחקים שיש להוביל את  התכולה ועוד. בכל מקרה, המחירים נוחים ומתאימים לכל כיס. בשירותיה נעזרים סטודנטים, משפחות גדולות, וכן, לקוחות פרטיים אחרים אשר רואים לנגד עיניהם את המחיר הנוח ואת השירות המקצועי והאדיב. לקוחות אחרים מגיעים מהמגזר העסקי, הציבורי, המוסדי ועוד. הנהלת החברה משקיעה רבות בכל לקוח, ובמקרה של פינוי דירה, למשל, מגיע מנהל לראותה כדי שיוכל לתכנן את  המעבר  בצורה חלקה. בעל הבית יוכל להתרשם ממנו ולבדוק אם יש לו כימיה ראשונית איתו. כימיה טובה עוזרת בתהליך  המורכב של ההכנות והמעבר ותורמת בעת שנוצרות בעיות פתאומיות. בתעריף הסופי כלולים גם ביטוחים שונים לרכוש עצמו, לנזקי גוף שעלולים להיגרם ללקוחות, ולצד ג' שלא קשורים להסכם. לדוגמא, דיירי בניין משותף נחשבים לצד ג' וטוב שיהיו מבוטחים. השירותים כוללים בעיקר את  ההובלה עצמה אבל ניתן לבקש ולקבל בתוספת תשלום שירותי אריזה, פירוק והרכבת ארונות, הורדת מראות, תמונות וווים ותלייתם ועוד. כאן יכולה ההנהלה להתחשב ולספק אותם בחבילה אחת מוזלת. היא מייעלת את  העבודה ומגלגלת את  החיסכון אל  הלקוח  הנאמן שלה או החדש המגיע לאחר המלצות. הובלות בבני עטרות ניתנות לכל סוגי המבנים ולמגוון לקוחות. בין היתר משתמשים בהם להובלת תכולות משרדים, חנויות ועסקים אחרים.

תהליך ההובלה

התהליך מתחיל בפניית הלקוח ובהצגת התכולה שהוא רוצה להעביר. הדבר יכול להיות הזמנה על בסיס מזדמן כמו פינוי דירה, אבל יכול להיות גם על בסיס קבוע: למשל, חנות רהיטים או מכשירי חשמל המבקשת להעביר מעת לעת מוצרים שנמכרו על ידה ללקוחותיה. ההסכם יכול להיות מול החנות עצמה או מול כל לקוח ספציפית. היתרון בעבודה מול קבלן הובלות אחד ברור. הוא מכיר את הפריטים שיש להעביר ויודע להתמודד עימם בהצלחה. יש בידו כל הציוד הנדרש, ובכלל זה, עגלות סחיבה, סבליקות לנשיאת מקררים, וכלי עבודה אחרים נדרשים. כל הובלה תארך מספר שעות בהתאם לגודל התכולה וכדומה. פינוי דירה יחייב צוות עובדים עם משאית גדולה ויארך לפחות יום אחד. לעומת זאת, הובלת פריט ממקום למקום עשויה לארוך מספר שעות בודדות. הן ניתנות לכל חלקי הארץ כולל לצפון או לאילת הרחוקה. כל הובלה תתוזמן היטב וייקבע לוח זמנים מדויק. נוכחות בעלי הנכסים והתכולה  הכרחית בכל מצב כי הם אלו אשר מקבלים את התכולה המגיעה. במקרים של הובלת דירות, נוכחות הכרחית אף יותר. ניתן לערוך הסכם כתוב בו יירשמו כל האלמנטים  החשובים כולל תעריפי מחירים, מועדי הובלה, תנאי  תשלום וכדומה. כך, כל  השירות יהיה ברור לכל הצדדים. ביטוח והסכם טובים לשני  הצדדים ומספקים שקט נפשי. בכל מצב תועבר כל תכולה כאשר היא ארוזה היטב כדי למנוע פגיעה בה בעת טלטולי הדרך. בין סוגי חומרי האריזה הנפוצים ניתן למנות ניילון נצמד אשר מתלפף סביב הפריט, רגלי ארונות, וחלקים רגישים אחרים. המשאיות והטנדרים עצמם מכוסים בברזנט או בכיסוי קשיח אחר כדי למנוע הירטבות התכולה או פגיעה בה מרוח ומיתר פגעי מזג האוויר.

מומלץ להתקשר לחברה ולקבל מידע נוסף על זה המצוי באתר החברה. כל מידע מסייע ללקוח בעת ההכנות  המורכבות. מעבר דירה או עסק הינו תהליך לא פשוט וכדאי לעשותו היטב.