הובלות

הובלות משרדים בתל אביב

הובלת משרדים הינה מעט מורכבת עבור בעלי עסקים רבים בתל אביב מאחר והם נדרשים לתת שירות רצוף ללקוחותיהם. משום כך, מתחשבת כל חברת הובלה בהם ומספקת שירותים גם בסופי שבוע. רבים ירצו לקבל שירותים בימי שישי או במוצאי שבת, ולעיתים, גם וגם. העברת תכולת משרדים תתבצע על יד צוות עובדים המתמחה בהובלת פריטים האופייניים להם. מדובר בעיקר בתשומת לב  למערכות מחשבים, מדפסות, מכונות צילום, מכשירים חשמליים במטבחונים וכיוצא בזה. העובדים יגיעו אל המשרד שאמור להתפנות במועד שנקבע ויסיים את ההעברה במהירות על מנת שיהיה ניתן לחבר את המכשור למקומו החדש ולהמשיך בעבודה ביעילות וברציפות כבר בתחילת השבוע. הובלות משרדים בתל אביב מתבצעת לאורך כל השנה. בניגוד לדירות בהם הלחץ הוא בימי הקיץ ובחופש הגדול ולקראת ההכנות לשנת הלימודים. ההכנות לקראת המעבר חייבות להיות מסודרות, וכדאי לציין, כי הם די מתישות. יש צורך לפרק ארונות, להוריד מדפים, קולבים, ווים, תמונות, וילונות ועוד. בנוסף, חשוב מאוד לארוז הכול היטב. את הקרטונים מספקת החברה ולתוכם מכניסים פריטים קטנים ושבירים כשהם עטופים היטב. ניילון בועות יעשה טוב את העבודה לגבי פרטי זכוכית וקרמיקה עדינים, נייר עיתון או נייר לבן יעטוף חפצים שבירים אחרים וכדומה. ארונות, מקררים, מסכי מחשב, מדפסות משולבות וכדומה ניתן לעטוף בניילון נצמד אשר מתהדק סביבם ומונע תזוזת מכסים, דלתות וחלקים אחרים. ניתן לעשות עבודות אלו עצמאית, אבל לעסקים דינאמיים ומלאי פעילות, כדאי להזמין שירותים אלו מהחברה המובילה. יש לה צוותי עבודה המתמחים בכל העבודות הללו. מתן אפשרות לחברה אחת לעשות את כל הפעילות הנ"ל כולל ההעברה תורמת ליעילות רבה, ובנוסף, גם עשויה לחסוך הוצאות מיותרות.

העברה מסודרת

לרוב, מתחילה העברת התכולה עם שחר. העובדים יתייצבו עם משאית בעלת ארגז סגור אשר נועד לשמירת הרכוש מפני גשם, רוח, אבק וכדומה. יהיו להם מנשאים, עגלות סחיבה וכלי עבודה נוספים נדרשים. יוצמד לצוות מנהל עבודה אשר ידאג שהכול יתנהל ללא דופי. הוא יעדכן את הלקוח אשר נוכחותו במקום הכרחית. הצוות מנוסה מאוד ויכול לפתור בעיות שונות אשר צצות בהפתעה. הוא מיומן בהעברת תכולות בבנייני משרדים עם מעליות ובלעדיהם, במשרדים הממוקמים בקניונים ובמבנים אחרים וכדומה. כל פריט וקרטון יועבר בזהירות למשאית, ובעת הפריקה, יונח במקום המיועד על בקשת הלקוח. כך, ניתן יהיה לסדר הכול מאוחר יותר בזמן מהיר וללא שהיות. כל הציוד המשרדי והתכולה מבוטחים בעת המעבר. החברה רוכשת פוליסות ביטוח מתאימות הכוללות גם רכוש וגם פיצוי לצד ג' במקרה והוא נפגע בעת המעבר. דיירי בניין המשרדים, עוברי אורח ורכושם הם צד ג'. אין הם קשורים לעסקה אבל עלולים להיפגע, וטוב שיהיו מבוטחים. בנוסף, ייחתם הסכם מסודר להסדרת העסקה. לאחר הפריקה יהיה ניתן להתחיל בסידור המשרד. במידה והשירותים הללו נכללים בשירות המקיף הכללי אזי יתייצבו העובדים במיידית. הם ירכיבו ארונות, יקדחו ויתלו קולבים, יתלו תמונות ויתקינו את כל הציוד הנ"ל על פי הוראות הלקוח או על פי תכנית מסודרת שקבלו מראש. כל מה שנותר ללקוח לעשות הוא לחבר את כל מערכות המחשבים והמערכות האלקטרוניות השונות. במקרים ומדובר על כמות תכולה  גדולה מאוד, ניתן יהיה להתחיל את ההעברה כבר ביום חמישי לאחר הצהריים ולהמשיך ליום שישי ואפילו למוצאי שבת – במקרה והלקוחות הינם שומרי מסורת. במידת הצורך, תעבוד החברה בשתי משמרות כדי להספיק הכול. מומלץ להזמין הובלות משרדים בתל אביב מחברה בעלת מוניטין בתחום.